בתגובה לפיגוע: "משמרות המהפכה" שיגרו טילים מאיראן אל סוריה

שלמה ריזל No Comments on בתגובה לפיגוע: "משמרות המהפכה" שיגרו טילים מאיראן אל סוריה

"משמרות המהפכה" שיגרו מספר טילים אל עבר דעא"ש בסוריה, בתגובה לפיגוע שהתרחש באיראן, על הטילים נכתב: "מוות לישראל"| ראה"מ הגיב למתקפת הטילים הלילה ואמר: "ניסיון מגוחך לקשור את ישראל לפיגוע" | מפקד משמרות המהפכה: "ישראל ואיראן ילכו למלחמה בקרוב"

שיגור טיל איראני. אילוסטרציה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הכוח הצבאי של "משמרות המהפכה" האיראנים, הודיעו היום כי שיגרו שישה טילים אל עבר מזרח סוריה, הטילים לטענתם פגעו במטרות של דעא"ש. מטח הטילים האירני בא בתגובה לפיגוע שהתרחש לפני כתשעה ימים בעת מצעד צבאי שנערך בעיר "אהוואז" במהלך הפיגוע נהרגו 15 חיילים איראניים.

עוד מסרו, כי במהלך ההתקפה על מזרח סוריה באזור "אבו כאמל", השתתפו גם מטוסי קרב שהטילן פצצות על המטרות בנוסף למטח הטילים ששוגר. לפי הדיווחים מספר בני אדם נהרגו בתקיפה, אך טרם נמסר אישור רשמי לכך.

רשת "אל-מיאדין" של לחיזבאללה מסרה: "כי השיגור מעביר מסר ברור לארצות הברית, ישראל וסעודיה". סרטון שפורסם בכלי תקשורת באיראן הציג כביכול את הטילים הבליסטיים, ששוגרו הלילה. על אחד מהטילים נכתב: "מוות לארצות הברית, מוות לישראל ומוות לסעודיה".

רה"מ נתניהו הגיב לשיגורי הטילים הלילה ואמר: "הניסיון של איראן לקשור את ישראל לפיגוע בדרום איראן הוא מגוחך. העובדה שכתוב על הטילים ששיגרה לסוריה 'מוות לישראל' – מוכיחה הכל".

בתוך כך, מפקד "משמרות המהפכה" הגנרל מוחמד עלי ג'עפרי אמר: "אני מאמין שאיראן וישראל ילכו בקרוב למלחמה".

 



0 תגובות